Bloxs selfservice

Storing of reparatie melden

Bij Brookland geloven we in de kracht van persoonlijke service. Daarom nemen onze huurders rechtstreeks contact met ons op als ze vragen hebben. Geen externe verhuur of bemiddelingsorganisatie die ertussen zit. Geen kastje naar de muur.

Wilt u een storing of reparatie melden? U kunt 24/7 via Bloxs een melding maken in het selfservice portaal. Gebruik uw persoonlijke inlog en geef aan waar we u mee kunnen helpen. Daar waar mogelijk tonen we direct oplossingen of antwoorden in onderstaande documenten.

Wij ontvangen uw digitale melding en ondernemen actie. Zodat u weet waar u aan toe bent. Precies zoals wij dat zelf ook zouden willen.

Inloggen op Bloxs voor huurders

Downloads
› Overzicht kleine herstellingen
› Veelgestelde vragen over de huurovereenkomst en verantwoordelijkheden huurder
› Veelgestelde vragen over storingen onderhoud en bestellingen

Biedt Bloxs geen oplossing voor uw vraag of probleem? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0252-240746.

Wij verzoeken u om dringende en spoedeisende storingen te allen tijde telefonisch te melden bij Brookland via 0252-240746. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze centrale meldkamer.

De bescherming van persoonsgegevens is belangrijk voor u en voor ons. Klik hier voor het privacybeleid van Brookland. 

 

www.brookland.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.brookland.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren